Klanttevredenheid

Op deze pagina hebben wij de beoordelingen en reviews van onze klanten verzameld. Deze zijn onafhankelijk door onze klanten geschreven en ingestuurd. Wilt u zelf een beoordeling geven of een review schrijven? Klik dan hier

30 januari 2020
Alleenstaand met kinderen
4× Nuttig
3
Gaat enkel over de website

Ik vraag een wachtwoord op en dat ontvang ik niet, vervolgens probeer ik het online formulier op de website in te vullen en dat lukt ook niet. En dat komt niet erg klantvriendelijk over.

02 januari 2020
Alleenstaand
3× Nuttig
1
waardeloos oplichters trap er niet in

niks criminele oplichters

alles gewoon oplichters mensen trap er niet in

20 december 2019
8
20 november 2019
Alleenstaand
1× Nuttig
1
Waardeloos

Nog niet veel

Je kunt geen .pdf file van een IPad uploaden Als je een foute file hebt bij de schademelding kun je hem niet meer verwijderen Het webformulier is bijzonder onhandig en ook hoe je daar komt ..

16 januari 2019
Samenwonend
1× Nuttig
9
G-e-w-e-l-d-i-g-e communicatie

Wat bij veel bedrijven, die via internet werken met een eigen "My ......."-pagina, ipv snel juist 'sloom' gaat, kan ik via jullie internet'omgeving' op een eenvoudige manier heel snel en soepel voor elkaar krijgen. En met directe bevestiging van ontvangst! Top!

09 januari 2019
Alleenstaand met kinderen
Nuttig
9
Top verzekering!

Over de inboedelverzekering ben ik meer dan tevreden! Na ellende met een waterschade, ben ik heel snel geholpen zonder gedoe. Offerte van de schade gemaild en binnen 3 dagen kon ik alles laten herstellen! Tv die gesneuveld was, kreeg ik ook (gedeeltelijk) vergoed.

De autoverzekering vind ik (tot nu toe) wat minder, i.v.m. de afhandeling door DAS rechtsbijstand. Misschien omdat de feestdagen ertussendoor kwamen, maar de voortgang gaat veel te traag.

03 januari 2019
Alleenstaand
Nuttig
1
oplichters

niks

je betaald maar word niks vergoed in welke situatie ook echt dezev maatschappy , moet verboden worden

23 november 2018
Samenwonend
Nuttig
7
Goed en betaalbaar

Na lange wachttijd aan telefoon heel adequaat te woord gestaan. Veel kan via Internet afgehandeld worden.

Puntje van kritiek op de website, bij het melden van schade: Bij het laatste scherm kom ik onder op de pagina te staan, waardoor het lijkt of ik klaar ben, maar bovenaan de pagina en niet zichtbaar op het scherm moet nog eea ingevuld worden. Graag ook dit op het scherm tonen.