Klanttevredenheid
Op deze pagina hebben wij de beoordelingen en reviews van onze klanten verzameld. Deze zijn onafhankelijk door onze klanten geschreven en ingestuurd. Wilt u zelf een beoordeling geven of een review schrijven? Klik dan hier
Niets
Ten eerste. In het afgelopen jaar hebben ze de premie 2x! verhoogd. En daarnaast wordt opeens de no-claim bescherming eraf gehaald. Opzeggen via de website werkt niet. Link/ knop doet niets. Daarbij. Er staat een omschrijving met een * erbij, maar vervolgens nergens een uitleg waar die * voor is. Nu via de mail opgezegd, ben benieuwd of dit geaccepteerd wordt. Voor mij NOOIT GEEN SV-direct meer!
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Royeert zomaar een polis zonder een waarschuwing vooraf om een reden die dit is toegestaan en niet in de polisvoorwaarden staat vermeld. Medewerkers zijn niet kundig helaas.
De serieusheid, zorgzaamheid voor je probleem. (Mijn vorige review geldt niet, ik zat wat knopjes uit te proberen.) Ik heb een probleem momenteel, maar na gebeld te hebben, weet ik zeker dat het eerlijk wordt opgelost; onafhankelijk van de uitkomst, blijf ik toch bij SV Direct !
Beantwoorden emails zou snellere behandeling moeten krijgen, twee weken wachten vind ik te lang, de klant maakt zich zorgen en haalt van alles in het hoofd...
We waren tevreden over onze verzekering
Plotseling worden wij geconfronteerd met een tussentijdse premiestijging van meer dan dertig procent (!). Dat is buiten alle proporties. En is niet in lijn met de merkbelofte (behoren tot goedkoopste verzekeraars Nederland)
Ik vraag een wachtwoord op en dat ontvang ik niet, vervolgens probeer ik het online formulier op de website in te vullen en dat lukt ook niet. En dat komt niet erg klantvriendelijk over.