Klanttevredenheid

Op deze pagina hebben wij de beoordelingen en reviews van onze klanten verzameld. Deze zijn onafhankelijk door onze klanten geschreven en ingestuurd. Wilt u zelf een beoordeling geven of een review schrijven? Klik dan hier

13 maart 2021
Alleenstaand
1× Nuttig
3
Nooit Doen

Tijd om te vertrekken: na ca. 10 jaar verzekerd te zijn bij SV direct , geen schade gehad MAAR door weigering een 2e auto te verzekeren is de kogel door de kerk. Adieu.

21 januari 2021
Samenwonend
1× Nuttig
1
Zeer slecht

Niks

Na schade met tegenpartij (schade 50/50), schade tegenpartij binnen maand geregeld en uitgekeerd. Eigen uitkering van schade zitten we nog steeds op te wachten (al 2 maanden). Wordt niet gereageerd op mailtjes. Telefonisch worden we elke keer afgescheept dat ze ermee bezig zijn. Heb nog ooit zo'n slechte verzekering meegemaakt. Wel hebben ze de schadevrije jaren gelijk na melding naar beneden gezet. Mensen zoek een andere verzekering voor je auto.

02 december 2020
5
24 november 2020
1
18 november 2020
Samenwonend met kinderen
2× Nuttig
1
Zeer teleurstellend

Niets

Ten eerste. In het afgelopen jaar hebben ze de premie 2x! verhoogd. En daarnaast wordt opeens de no-claim bescherming eraf gehaald. Opzeggen via de website werkt niet. Link/ knop doet niets. Daarbij. Er staat een omschrijving met een * erbij, maar vervolgens nergens een uitleg waar die * voor is. Nu via de mail opgezegd, ben benieuwd of dit geaccepteerd wordt. Voor mij NOOIT GEEN SV-direct meer!

17 september 2020
Samenwonend met kinderen
4× Nuttig
1
Geen empathie

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Royeert zomaar een polis zonder een waarschuwing vooraf om een reden die dit is toegestaan en niet in de polisvoorwaarden staat vermeld. Medewerkers zijn niet kundig helaas.

12 augustus 2020
Alleenstaand
1× Nuttig
8
Betrouwbaar, serieus

De serieusheid, zorgzaamheid voor je probleem. (Mijn vorige review geldt niet, ik zat wat knopjes uit te proberen.) Ik heb een probleem momenteel, maar na gebeld te hebben, weet ik zeker dat het eerlijk wordt opgelost; onafhankelijk van de uitkomst, blijf ik toch bij SV Direct !

Beantwoorden emails zou snellere behandeling moeten krijgen, twee weken wachten vind ik te lang, de klant maakt zich zorgen en haalt van alles in het hoofd...

12 augustus 2020
1